| 05.07.2017

Hintaseuranta päivittyy verkkoon heinäkuussa

Heinäkuun 15. päivän kuluttajahintaseurantatilasto öljytuotteista päivittyy Öljy- ja biopolttoaineala ry:n verkkosivuille www.oil.fi heinä-elokuun vaihteeseen mennessä. Tilaston tiedot siis löytyvät verkkosivuilta, vaikka Öljy- ja biopolttoainealan uutiskirje ei ilmesty heinäkuussa.

Öljy- ja biopolttoaineala ry:n uutiskirje on heinäkuussa kesätauolla, ja seuraava uutiskirje ilmestyy elokuun loppupuolella.

Uutiskirjeen voi tilata verkkosivuilta www.oil.fi. Uutiskirjeen lopusta löytyy aina linkki myös jakelusta poistumiseksi.

Öljy- ja biopolttoaineala ry:n ja Öljyalan Palvelukeskus Oy:n toimisto on heinäkuussa kiinni kaksi viikkoa 10.-21.7.2017.