| 12.12.2017

Öljy- ja biopolttoaineala ry:n hallitus vuonna 2018

Öljy- ja biopolttoaineala ry:n syyskokous on valinnut järjestön hallituksen vuodeksi 2018. Hallituksen kokoonpano on sama kuin vuonna 2017.

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin liiketoiminta-alueen johtaja Matti Lehmus Neste Oyj:stä ja varapuheenjohtajiksi johtaja Antti Heikkinen Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta SOK:sta ja kaupallinen johtaja Kari-Pekka Manni Oy Teboil Ab:stä. Hallituksen muiksi jäseniksi valittiin hallituksen puheenjohtaja Mika Anttonen St1 Oy:stä, liiketoiminta-alueen johtaja Panu Kopra Neste Oyj:stä ja johtaja Vesa Raja-aho J K Pajarinen & Co:sta Öljy- ja Kaasutekniikka ry:n edustajana. Hallituksen sihteerinä toimii järjestön toimitusjohtaja Helena Vänskä.

Lisätietoja: Öljy- ja biopolttoaineala ry, toimitusjohtaja Helena Vänskä, puh. 040 581 6786; viestintäpäällikkö Mervi Tepponen, puh. 040 562 1060; etunimi.sukunimi(at)oil.fi