| 27.06.2018

Uutiskirje kesätauolla - tilastot päivittyvät verkkoon

Öljy- ja biopolttoaineala ry:n uutiskirje on kesätauolla kesä-, heinä- ja elokuussa. Uutiskirjeen lopussa on aina linkkejä kuluttajahintaseurantaan ja muutamiin muihin tilastoihin, ja tilastot päivittyvät verkkosivuille www.oil.fi myös uutiskirjeen ollessa kesätauolla.

Kuluttajahintaseurantatilasto päivittyy verkkoon yleensä noin neljäs arkipäivä kuukauden 15. päivän jälkeen. Heinäkuussa kuluttajahintaseurantatilasto julkaistaan verkkosivuilla yleensä hieman tavallista myöhemmin, ja se tulee verkkoon heinäkuun loppuun mennessä.

Myös Kansainväliset öljymarkkinat -katsaus tauolla

Uutiskirjeen lopussa on yleensä katsaus kansainvälisiin öljymarkkinoihin. Kun uutiskirje on kesätauolla, tämä öljymarkkinakatsaus ei ilmesty myöskään verkkosivuilla.